Χρυσός Οδηγός και Covid 19

-
image-361904-menoume_spiti-c51ce.jpg
Ο Χρυσός Οδηγός, λειτουργώντας με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης, συμβάλλει με όλες του τις δυνάμεις, στην προσπάθεια για το μετριασμό των επιπτώσεων της πανδημίας του κορωνοϊού Covid 19, σε όλες τις πτυχές της κοινωνικής και οικονομικής μας ζωής. Εφαρμόζοντας πιστά τις συστάσεις του Υπουργείου Υγείας και του Ε.Ο.Δ.Υ., όπως αυτές επικοινωνήθηκαν από την Ελληνική Κυβέρνηση, θέσαμε ως πρωταρχικό στόχο την ασφάλεια των εργαζομένων και των συνεργατών μας.

Ενέργειες που πραγματοποιήθηκαν για τους συνεργάτες μας:

  • Εφαρμόσαμε Πλάνο Επιχειρησιακής Συνέχειας, ώστε να εξασφαλίσουμε ότι όλες οι υπηρεσίες μας συνεχίζονται να προσφέρονται απρόσκοπτα, μεριμνώντας πάντα και για την υγεία των εργαζομένων μας. 
  • Χρησιμοποιούμε την δύναμη της τεχνολογίας, μέσω εναλλακτικών καναλιών επικοινωνίας (τηλέφωνο, conference call, video conference) έτσι ώστε ακόμα και αν οι προσωπικές επαφές των Συμβούλων Διαφήμισης με τους συνεργάτες να έχουν μειωθεί στο ελάχιστο, να είμαστε σε συνεχή επικοινωνία και να φροντίζουμε για κάθε πρόβλημα που τυχόν προκύψει.
  • Όσον αφορά στις προβολές στο xo.gr, δώσαμε παράταση έως και τις 10/04 σε όλες τις προβολές με ημερομηνία λήξης μέσα στο Μάρτιο, ευχόμενοι ότι η περιπέτεια που ζούμε, θα τελειώσει το συντομότερο δυνατόν.

Ενέργειες που πραγματοποιήθηκαν για τους εργαζομένους μας:

  • Πραγματοποιήσαμε απολύμανση σύμφωνα με τα προκαθορισμένα πρωτοκόλλα υγιεινής, τόσο στα κεντρικά, όσο και στα κατά τόπους γραφεία, από εξειδικευμένα συνεργεία και κάνουμε συνεχή διανομή αντισηπτικού υγρού σε όλα τα τμήματα.
  • Προβαίνουμε σε εντατικότερη καθημερινή καθαριότητα με ισχυρά απολυμαντικά και αντιβακτηριακά καθαριστικά στους χώρους εργασίας.
  • Eφαρμόσαμε αυστηρό πρωτόκολλο αλληλογραφίας, ώστε να ελαχιστοποιηθεί η έκθεση του εσωτερικού της εταιρείας σε εξωτερικούς παράγοντες.
  • Εφαρμόσαμε πολιτική εργασίας από το σπίτι, με εξαίρεση τους εργαζόμενους εκείνους που το αντικείμενο της εργασίας τους απαιτεί αυστηρά φυσική παρουσία στους χώρους της εταιρίας.
    Στις θέσεις αυτές έχουμε μειώσει τις παρουσίες στις απολύτως απαραίτητες και πάντα με τη λήψη όλων των ενδεδειγμένων μέτρων ασφαλείας. Έχοντας λιγότερες μετακινήσεις εργαζομένων και λιγότερο κόσμο στα γραφεία μας, περιορίζουμε τον κίνδυνο σε όλους όσους προσέρχονται στην εργασία τους, προκειμένου να διασφαλιστεί η επιχειρησιακή συνέχεια της εταιρίας. 
  • Αποφεύγουμε τις συναντήσεις σε κλειστούς χώρους, συνεχίζοντας τις συνεργασίες μέσω εναλλακτικών καναλιών επικοινωνίας (τηλέφωνο, conference call, video conference) και έχουμε αναβάλει τα προγραμματισμένα επαγγελματικά ταξίδια
  • Παρέχουμε άδειες ειδικού σκοπού σε εργαζόμενους που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες, όπως ορίζονται από τον Ε.Ο.Δ.Υ. καθώς και σε γονείς μαθητών. 
  • Αντίστοιχα, αποτρέπουμε τους εργαζομένους μας από προσωπικές μετακινήσεις. 
  • Διασφαλίζουμε όλες τις θέσεις εργασίας του προσωπικού

Ταυτόχρονα, το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών (τηλέφωνο: 800 110 1888 και email: customerservice@xo.gr) είναι πάντα στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.
Παράλληλα, παρακολουθούμε τις εξελίξεις ώστε να είμαστε σε θέση να αναθεωρήσουμε τα σχέδια μας και να λάβουμε πρόσθετα μέτρα αν χρειαστεί για να συμβάλουμε στην εθνική προσπάθεια για τον περιορισμό εξάπλωσης του Covid-19.

Σε αυτή τη δύσκολη περίοδο, στεκόμαστε μαζί, πάντα στο πλευρό σας! Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία & την εμπιστοσύνη σας!

Αρχείο ανά έτος

Κατηγορίες (Tags)