Συμμετοχή στο συνέδριο «Brands, Επικοινωνία, ΜΜΕ σε κρίση;

Ο Χρυσός Οδηγός συμμετείχε στο συνέδριο «Brands, Επικοινωνία, ΜΜΕ σε Κρίση;» (30 Μαρτίου 2009, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών)...

Ο Χρυσός Οδηγός συμμετείχε στο συνέδριο «Brands, Επικοινωνία, ΜΜΕ σε Κρίση;» (30 Μαρτίου 2009, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών) όπου διαφημιζόμενοι, διαφημιστές και Μέσα Ενημέρωσης συναντήθηκαν για να βρουν τρόπους ώστε να ξεπεράσουν όσο πιο ανώδυνα γίνεται την οικονομική κρίση. Το συνέδριο συνδιοργανώθηκε από το Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), την Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ), την Ένωση Ιδιοκτητών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών (ΕΙΗΕΑ), την Ένωση Ιδιοκτητών Ιδιωτικών Ραδιοφωνικών Σταθμών Αθηνών (ΕΙΙΡΑ), την Ένωση Ιδιοκτητών Τηλεοπτικών Σταθμών Εθνικής Εμβέλειας (ΕΙΤΗΣΕΕ), την Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση (ΕΡΤ), το Σύλλογο Εταιρειών Δημοσκόπησης & Έρευνας Αγοράς (ΣΕΔΕΑ), το Σύλλογο Επιχειρήσεων Περιοδικού Τύπου (ΣΕΠΤ) και τη Boussias Communications. 

0

Πολιτική για τα cookies

ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΣCOOKIEΔΙΑΡΚΕΙΑ
google.com_ga
_gat
_gid
1P_JAR
APISID
DV
HSID
NID
SAPISID
SID
SIDCC
SSID
UULE
Τα cookies στατιστικής ανάλυσης βοηθούν τους ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας να καταλάβουν πώς διαδρούν οι επισκέπτες με την ιστοσελίδας συλλέγοντας και αποστέλλοντας ανώνυμες πληροφορίες.