Συμμετοχή στο συνέδριο «Brands, Επικοινωνία, ΜΜΕ σε κρίση;

Ο Χρυσός Οδηγός συμμετείχε στο συνέδριο «Brands, Επικοινωνία, ΜΜΕ σε Κρίση;» (30 Μαρτίου 2009, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών)...

Ο Χρυσός Οδηγός συμμετείχε στο συνέδριο «Brands, Επικοινωνία, ΜΜΕ σε Κρίση;» (30 Μαρτίου 2009, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών) όπου διαφημιζόμενοι, διαφημιστές και Μέσα Ενημέρωσης συναντήθηκαν για να βρουν τρόπους ώστε να ξεπεράσουν όσο πιο ανώδυνα γίνεται την οικονομική κρίση. Το συνέδριο συνδιοργανώθηκε από το Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), την Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ), την Ένωση Ιδιοκτητών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών (ΕΙΗΕΑ), την Ένωση Ιδιοκτητών Ιδιωτικών Ραδιοφωνικών Σταθμών Αθηνών (ΕΙΙΡΑ), την Ένωση Ιδιοκτητών Τηλεοπτικών Σταθμών Εθνικής Εμβέλειας (ΕΙΤΗΣΕΕ), την Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση (ΕΡΤ), το Σύλλογο Εταιρειών Δημοσκόπησης & Έρευνας Αγοράς (ΣΕΔΕΑ), το Σύλλογο Επιχειρήσεων Περιοδικού Τύπου (ΣΕΠΤ) και τη Boussias Communications. 

0